Ψήφος και Ελεύθερη Βούληση


 

 

Η Δημοκρατία ως κύριο συστατικό έχει την ελεύθερη έκφραση των πολιτών, την διατύπωση της γνώμης τους για τα κοινά και την εκλογή των καταλληλότερων να εκπροσωπήσουν καλύτερα τα συμφέροντά τους στο Δήμο ή την Κυβέρνηση.


 

Το επιστέγασμα της ελεύθερης έκφρασης είναι η ψήφος.


 

Στα παλιά χρόνια, οι δούλοι (σκλάβοι) και οι γυναίκες δεν είχαν δικαίωμα ψήφου, διότι δεν είχαν ίσα δικαιώματα με τους υπόλοιπους, δηλαδή είχαν άδικους περιορισμούς, στέρηση ελευθερίας.


 

Σε χώρες που κυβερνώνται από ξένες δυνάμεις ή απολυταρχικά καθεστώτα υπάρχει στέρηση της ελεύθερης βούλησης και έκφρασης των πολιτών, που εφαρμόζεται με την βία (σωματική, πνευματική, ψυχολογική) και ολοκληρώνεται με την κατευθυνόμενη διά της βίας ψήφο στις εκλογές που διεξάγουν όταν φορούν δημοκρατικό μανδύα.


 

Στη χώρα μας εδώ και πολλά χρόνια έχουμε Δημοκρατία, ελευθερία λόγου και έργων και μπορούμε, χωρίς κανένα περιορισμό ή εκβιασμό, όλοι οι έχοντες δικαίωμα ψήφου πολίτες να επιλέξουμε και να ψηφίσουμε τον υποψήφιο που, με τη λογική και την καρδιά μας, προτιμούμε.


 

Εδώ, στο νέο Δήμο Καλαβρύτων, έχουμε ιστορικές καταβολές και παρακαταθήκες για θέματα ελευθερίας και ανεξαρτησίας.


 

Αγώνες και θυσίες γενεών (κατά των Τούρκων και των Κοτσαμπάσηδων παλιά, κατά των γερμανοιταλών πρόσφατα), για την ελευθερία, μας οδηγούν και μας δείχνουν το δρόμο.


 

Η ζωή για τους καλαβρυτινούς ήταν καλή όταν ήταν λεύτερη ζωή.


 

Θυσίαζαν τη ζωή τους για τη λευτεριά του τόπου και του γένους.


 

Στην Αγία Λαύρα ψήφισαν: Ελευθερία ή θάνατος.


 

Στην ιστορία γνωρίζουμε ότι ελάχιστοι Έλληνες «αντάλλαξαν» ή «πούλησαν» την ελευθερία για να κερδίσουν υλικά αγαθά ή να «γλυτώσουν» τη ζωή τους. Αυτούς τους ονομάζει ο λαός δειλούς, ριψάσπιδες, προδότες, νενέκους, εφιάλτες, κλπ.


 

Όποιος «πουλήσει» ή «ανταλλάξει» την ψήφο του, που είναι η υπέρτατη έκφραση της ελευθερίας του, με «ρουσφέτι», τότε προδίδει την περηφάνειά του, την οικογένειά του, τα παιδιά του, το χωριό του, το Δήμο του, την πατρίδα του, υποθηκεύει την αξιοπρέπειά του, απαξιώνει την προσωπικότητά του και γίνεται «ραγιάς», σκλάβος.


 

Όποιος ζητά την ψήφο μας με αντάλλαγμα προσωπική εκδούλευση, νομιμοποίηση παρανομιών ή με απειλή στέρησης νόμιμων δικαιωμάτων ή παροχών, είναι εκμαυλιστής και διαφθορέας της κοινωνικής ζωής, άρα ανάξιος να εκπροσωπήσει τους Δημότες και να εξυπηρετήσει το Γενικό Καλό του χωριού ή του Δήμου.


 

Η ψήφος δεν είναι η πληρωμή στον δικηγόρο μας, ούτε στο γιατρό μας, ούτε στον ελαιοχρωματιστή μας, ούτε στον γεωπόνο μας ούτε στον κτηνίατρό μας, που μας παρέχει υπηρεσία.


 

Όσοι από τους παραπάνω, ως ελεύθεροι επαγγελματίες, μας παρέχουν υπηρεσία τους πληρώνουμε όπως προβλέπει ο νόμος και παίρνουμε απόδειξη.


 

Όσοι από τους παραπάνω ως Δημόσιοι λειτουργοί ή υπάλληλοι, μας παρέχουν κοινωνική υπηρεσία (εργαζόμενοι σε υπουργεία, Νοσοκομεία, Δήμους, κλπ) πληρώνονται από το κράτος, με δικούς μας φόρους και απαγορεύεται από το νόμο να τους πληρώνει επιπλέον με οποιονδήποτε τρόπο (χρήματα, ψήφο, κλπ) ο πολίτης, διότι αυτό λέγεται χρηματισμός, «φακελάκι», «μίζα» κλπ και τιμωρείται αυστηρά από το νόμο.


 

Η ψήφος λοιπόν, δεν είναι αντάλλαγμα, δεν είναι χρήμα, δεν είναι «φακελάκι» ή «μίζα», αλλά ΕΝΤΟΛΗ, του Δημότη που σκέφτηκε και αποφάσισε ελεύθερα, στον υποψήφιο της επιλογής του να τον εκπροσωπήσει στην διοίκηση του Δήμου και να υποστηρίξει αποτελεσματικά τον τόπο και τα συμφέροντά του.


 

Τέλος, η ψήφος είναι ΜΥΣΤΙΚΗ ώστε εκτός των άλλων να δίδεται η δυνατότητα στον ψηφοφόρο, παρά τις τυχόν απειλές ή εκβιασμούς (αν υπάρξουν) να ψηφίσει ελεύθερα τον υποψήφιο της επιλογής του χωρίς να κινδυνεύει να πραγματοποιηθούν αυτές.


 

ΟΛΟΙ λοιπόν να ψηφίσουμε ελεύθεροι και ανεπηρέαστοι τους ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ για να διοικήσουν το Δήμο, να εκπροσωπήσουν επάξια τους δημότες και να υπηρετήσουν αποτελεσματικά τα συμφέροντα του τόπου.



 

 

 

Ηρώδης Γ. Μητσόπουλος

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

στην Δημοτική Ενότητα Κλειτορίας

του Δήμου Καλαβρύτων